2009. november 10., kedd

Miért ajánlom a hálózati marketing üzleti vállalkozást?

Kínáljuk bár a legnagyobb ötletet vagy terméket, az csak akkor lesz sikeres, ha van egy hálózat, amely tájékoztatja róla az embereket, és egy nagy forgalmazó hálózat, amely eladja. A „HÁLÓZAT” szó a pénzügyi siker kulcsa!

Évekbe telt, mire eléggé nyitottá váltam ahhoz, hogy meghallgassam őket, és megváltoztassam a véleményemet a hálózati marketingről. A szemléletváltás lényege abban áll, hogy segíteni akarok az embereken, és segíteni akarok önmagamon. Szeretek tanítani, és tanulni. Az MLM szakma ezt lehetővé teszi a számunkra.

Miután átverekedtem magam a sok-sok vágykergetőn, csalón, álmodozón, végre találkoztam néhány vezetővel is. Ők rendkívül intelligens, kedves, etikus, erkölcsös és szakmájukban kiváló emberek voltak. Miután sikerült legyőznöm az előítéleteimet, és találkoztam olyanokkal, mint pl: Kajárik Béla barátom, akivel lelki rokonságot érzek, rátaláltam a hálózati marketing lényegére. Most már észrevettem, amit korábban nem. Láttam a dolog jó és rossz oldalát egyaránt.

A „misztikus MLM” amit a blogom címének választottam pontosan arra utal, hogy mindaddig ,amíg nem értjük meg a hálózati marketing lényegét addig a dolog mindig a misztikum világához fog tartozni, és érthetetlen lesz a szemlélő számára.

Nagyon szeretek olyanokkal dolgozni, akik akarnak tanulni. Fárasztó foglalkozni olyan emberekkel, akik azt hiszik magukról mindent, tudnak, és én sok ilyennel dolgozom átmenetileg. Nehéz emberek azok is, akik mindenre tudják a választ. A hálózati marketingben olyan embereket ismertem, meg akik új válaszok után kutatnak, és hajlandók tanulni.

Ez az üzlet lehetőséget ad arra, hogy azt tanítsam, amit tudok, ugyanakkor együtt tanuljak a többiekkel. Meglepődnél, ha tudnád, milyen sok különböző hátterű, nagyon értelmes,tanult ember dolgozik a hálózati marketingben. De sokan vannak kevésbé iskolázottak is, akik azért vesznek részt az üzletben, hogy megszerezzék a tudást, ami az anyagi biztonság megteremtéséhez kell egyre gyérülő munkahelyi biztonságot nyújtó világunkban. Szeretek tanulni, és szeretek tanítani, ezért szeretem ezt az üzletet. Nagyszerű vállalkozás, és kiváló gyakorlati üzleti iskola.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése