2009. december 22., kedd

Ó, az a misztikus hálózati marketing!

Az mlm kifejezés kapcsán sok minden jut eszünkbe. Ahány ember, annyiféle meg közelítés, és gondolat övezi az mlm-et. Van, aki a piramisjátékkal azonosítja, van, aki csak azt látja, hogy mások húznak az én munkámból hasznot. Vannak akik, és joggal csak azt tapasztalják, hogy rendszerben lévő termékeket erőszakkal tukmálják az érdeklődők nyakába. Vannak, akik megtévesztik az új munkatársakat azzal az állítással, hogy itt gyorsan meg lehet gazdagodni. Még sokáig sorolhatnám a tévhiteket.

A rendszerben tevékenykedő emberek többsége valójában nem is tudja mi az a „HÁLÓZATI MARKETING.” Azért mondom, mert ha ismernék, akkor ma már független emberként élnék mindennapjaikat, ahogy számtalan példa bizonyítja ezt a világ más részein.

Olyannyira nem, hogy az mlm-el kapcsolatos gondolataink – miután csak fél információk állnak a rendelkezésünkre – téves jelentéstartalommal épülnek be a tudatunkba. Ebből adódik aztán az a szerencsétlen helyzet, hogy sok tehetséges ember képtelenné válik kiaknázni az mlm-ben rejlő csodálatos lehetőségeket.

Sokan keresnek sok pénzt az mlm vállalkozással, de ezeknek a száma eltörpül azok mellett, akik szintén a rendszer tagjai, de egy fillért sem képesek keresni a fent említett okok miatt!
Azért is képtelenek az anyagi sikerek elérésére, mert a világ egyik legnagyobb félreértésének az áldozatai, és ez nem az ő hibájuk, hanem azoké a „szponzoroké” akik ezt a tévhitet terjesztik.

Javaslat: Töltse le a blogomban található ingyenes e-bookot. A címe: MLM TÉVHITEK. Itt Kajárik Béla szerző pontosan rávilágít, milyen félreértések vannak a hálózati marketing tevékenységgel kapcsolatban. A tapasztalat az, akik olvasták, azok megértették az MLM lényegét, és ráléptek a siker felé vezető útra.

Üdv: Boros Pál.

Tel: 20/9825453

Skype: soroblap

Email: borospal@gmail.com

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jól átjön a mondanivalód, remekül összefoglaltad ebben a cikkedben Pali az MLM-mel kapcsolatos problémákat.

    Bővebben pedig Béla zseniálisan leírja ezt az E-Book-jában!

    A baj a szponzorok nagy százalékával kezdődik, csak utána következik maga az MLM-ező.

    Pedig lehet jól is csinálni, csak egy kicsit meg kell erőltetni magát az embernek. :)

    VálaszTörlés
  2. Szia Pali!

    Valóban jól megfogalmaztad, amikor ezt írod:
    "A rendszerben tevékenykedő emberek többsége valójában nem is tudja mi az a „HÁLÓZATI MARKETING.” Azért mondom, mert ha ismernék, akkor ma már független emberként élnék mindennapjaikat, ahogy számtalan példa bizonyítja ezt a világ más részein."

    Erről nekem a következő mondás jut az eszembe:

    Joe bácsi! Látottt-e már szakszofont?

    "Hát persze hogy láttam, csak nem az volt..."

    VálaszTörlés